Medewerker spreken? Bel 078 221 0000

Wat wij doen

Diensten

Daar waar uw eigen kennis of mankracht ontbreekt, springen wij bij. Voor iedere cliënt zijn onze werkzaamheden dus anders.

Onze werkzaamheden variëren van het voeren van een volledige (salaris)administratie tot werkzaamheden als maandelijkse rapportages, opzetten van consolidaties of interim financial control.

Wat wij doen

Diensten

Daar waar uw eigen kennis of mankracht ontbreekt, springen wij bij. Voor iedere cliënt zijn onze werkzaamheden dus anders.

Onze werkzaamheden variëren van het voeren van een volledige (salaris)administratie tot werkzaamheden als maandelijkse rapportages, opzetten van consolidaties of interim financial control.

Over ons

Hoe wij kunnen helpen

Diverse dienstverlening

Wij staan klaar met op-maat-gemaakte oplossingen, variërend van uitgebreide administratieve ondersteuning tot diverse financiële diensten, afhankelijk van de individuele behoeften van onze cliënten. Ontdek hieronder meer over de mogelijkheden!

Financiële administratie

  • Inrichten van uw administratie
  • Periodieke aangiften omzetbelasting
  • Aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting
  • Opstellen van periodieke rapportages
  • Interim financieel management
  • Opstellen jaarrekeningen en publicatiestukken
  • Optimaliseren van uw administratieve processen
  • Voorbereiden op accountantscontrole

Financial control

  • Structurele inzet van een parttime financial controller of tijdelijke inzet van een fulltime financial controller
  • Periodiek opstellen van financiële rapportages voor uw bedrijf
  • Verbeterpunten aangeven op financieel beleid
  • Kostenbeheersing door middel van budgettering
  • Berekeningen van het werkkapitaal om de situatie van de onderneming te bepalen
  • Het laten zien van de cashflow door middel van een kasstroomoverzicht en cashflowberekeningen
  • Afstemming bereiken met uw accountant, zodat u uiteindelijk uitkomt op lagere kosten
  • Hetzelfde werk als de accountant, maar dan door een persoon met meer ervaring en inzicht dan de gemiddelde assistent-accountant voor een lager tarief

Klik hier om meer te lezen.

Salarisadministratie

  • Aanmelden van uw bedrijf als werkgever bij de Belastingdienst
  • Inrichten van een salarisadministratie in het pakket Loon, wat actuele wijzigingen bijhoudt op gebied van wetgeving en CAO
  • Instellen van de juiste premies
  • Periodiek opstellen van de loonstroken van u en/of uw werknemers. Verzonden op de door u gewenste manier, via e-mail naar u, direct naar uw werknemers of via een online loondossier. Loon heeft ook een app, waardoor u loonstroken kunt inzien op uw telefoon of tablet.
  • Het indienen van aangiftes loonbelasting
  • Opstellen van loonjournaals, betaallijsten en/of betaalbestanden waarmee u direct de betaling in de bank kunt zetten
  • Bijhouden van variabele gegevens van uw werknemers zoals werkuren van flexibele krachten, verzuim- en verlofuren
  • Pro forma berekeningen van salarissen inclusief overzicht kosten werkgever

Personeelszaken / HRM

  • Vraagstukken op gebied van arbeidsrecht en personeelsbeleid
  • Opstellen van personeelshandboeken
  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten, addenda op arbeidsovereenkomsten, aanzegbrieven en gebruikersovereenkomsten
  • Informatie over RI&E, arbobeleid, opstellen van een BHV-plan

Heeft u nog vragen of wilt u advies?

Neem contact met ons op door op deze knop te klikken of bel ons rechtstreeks.