Medewerker spreken? Bel 078 221 0000

Wie wij zijn

Over ons

Hoekstra Bedrijfsadministratie is in 2001 opgericht, toen Angelo Hoekstra naast zijn werk in loondienst startte als zelfstandige. In 2011 breidde hij zijn activiteiten als zelfstandige uit en in 2015 kwam er een eerste werknemer bij.

Inmiddels is Hoekstra Bedrijfsadministratie in 2023 een B.V. geworden en bestaat het team uit negen werknemers.

Wie wij zijn

Over ons

Hoekstra Bedrijfsadministratie is in 2001 opgericht, toen Angelo Hoekstra naast zijn werk in loondienst startte als zelfstandige. In 2011 breidde hij zijn activiteiten als zelfstandige uit en in 2015 kwam er een eerste werknemer bij.

Inmiddels is Hoekstra Bedrijfsadministratie in 2023 een B.V. geworden en bestaat het team uit negen werknemers.

Over ons

Persoonlijke benadering

Bedrijfsadministratie op maat

Er heerst binnen het bedrijf een zakelijke werksfeer, waarin men echter wel de klant persoonlijk kent en de klant geen nummer is. Omdat onze klanten zo divers zijn, sluiten we op verschillende manieren aan bij de persoonlijke wensen betreffende de vorm en het aanbod van de fiscale en administratieve dienstverlening.

In een voortschrijdende digitale wereld werken wij steeds vaker met online boekhouden. Indien u als klant hierin mee wenst te gaan, beschikken wij over de benodigde kennis en ervaring voor een goede begeleiding. Het team is ervan overtuigd dat niet-controleplichtige klanten beter bediend kunnen worden door een goed administratiekantoor, dan door een groot accountantskantoor.

Ontmoet het team

Onze medewerkers

Angelo Hoekstra

Angelo Hoekstra

Founder en eigenwijze directeur.

Zorgvuldige advisering in complexe fiscale en administratieve vraagstukken.

Rob Creemers

Rob Creemers

Meewerkend manager en financieel adviseur.

Deskundige op gebied van financial controlling. Zowel op afstand, als op locatie bij de klant.

Rob Creemers

Blessing Momoh

Goedlachse, financiële expert.

Ondersteunt klanten met hun administratie en maakt jaarrekeningen.

Angelo Hoekstra

Cristine van Eesteren

HR, Office manager en Marketing.

Verricht al jarenlang organisatorisch en administratief werk voor het team.

Rob Creemers

Peter van Dommele

Allround Financial Expert.

Bekwaam in omzetbelastingaangiften, jaarrekeningen en salarisadministratie.

Rob Creemers

Amjad Shanoon

Financiële duizendpoot.

Maakt jaarrekeningen, verzorgt aangiftes van omzetbelasting en ondersteunt klanten met hun administratie.

Angelo Hoekstra

Suiwai Zhou

Ambulante financiële expert.

Een veelzijdige financiële expert: werkt deels bij klanten op locatie en de rest op kantoor.

Rob Creemers

Patrick Hekkert

Financieel administratief medewerker.

Werkt om financiële deskundigheid te creëren, terwijl hij studeert aan de Erasmus Universiteit.

Rob Creemers

Sandra van Sliedrecht

Gedreven salarisadministrateur.

Maandelijkse salarisadministratie voor klanten en adviseur over personeelszaken en arbeid.

Heeft u nog vragen of wilt u advies?

Neem contact met ons op door op deze knop te klikken of bel ons rechtstreeks.